Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

Rapport för maj månad

Av Masekonomen - 3 juni 2009 23:22

Här ser ni min månadsrapport för Maj månad och som ni ser har det inte gått så bra den här månaden, men som jag sagt tidigare är det ingen större fara. Nu väntar däremot ett par kärva månader fram till augusti då pengarna kommer in igen. I ärlighetens namn har jag inte ens gjort en budget för sommarmånaderna än, men den kommer jag nog att skapa de närmaste dagarna då jag äntligen börjar få en överblick av kostnader och intäkter under sommarmånaderna...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Masekonomen - 17 september 2012 21:07

Nu var det ganska länge sedan jag var in här sist... Kom att tänka på bloggen idag och var tvungen att kika om den fanns kvar, men kanske är dags att återuppta det som var grundtanken med den en gång i tiden. Såg även att jag nu kan blogga med mobile...

Av Masekonomen - 11 juli 2009 11:41

Här kommer något sent den dystra rapporten för juni månad... Tyvärr har jag den senaste tiden inte haft tid att skriva så mycket men lovar att ta tag i detta igen så snart jag får mer tid över....

Av Masekonomen - 24 juni 2009 23:14

Var precis på en liten minisemester och fick då höra av svärföräldrarna hur oekonomisk jag var som hade ett kreditkort. Frågan är då förståss om jag är oekonomisk? Tittar man på tillexempel tv-programmet lyxfällan brukar de ju alltid börja med at...

Av Masekonomen - 12 juni 2009 09:26

Pengars funktion kan delas upp i 3 delar, det kan nämligen fundera som värdemätare, värdebevarare och som ett bytesmedel. Med begreppet värdemätare menas att en vara ska kunna värderas med hjälp av pengarna och på så sätt kan man jämföra priser p...

Presentation

Omröstning

Är mitt mål att bli ekonomiskt oberoende realistiskt?
 Ja
 Nej
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards